ا
-
احمدی کاشانی، ندا
پرتوی نو بر زندگی و کارنامۀ علمی عمادالدین شیرازی و جایگاه اودر سنت پزشکی در ایران [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 161-174]
-
امیرارجمند، کامران
جایگزینی علوم جدید در ایران: نگاه دیگری به علمای امامیه وعلوم جدید [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 113-159]
-
ایرانی، نفیسه
دانش استیفا و جایگاه آن در متون تاریخی و ادب فارسی [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 53-63]
ح
-
حسینزاده، مائده
روشهای ترسیمی (آنالما) برای تعیین جهت قبله در زیج یمینی و مقایسۀ آنها با روشهای موجود در آثار حبش حاسب و ابوریحان بیرونی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 31-50]
ر
-
رحیمی، عبدالرفیع
نگاه تأویل گرایانۀ شیخ احمد احسایی به طبیعت و پدیده های طبیعی برمبنای آیات قرآن [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-112]
س
-
سلیمانی تبار، محمد
نگاه تأویل گرایانۀ شیخ احمد احسایی به طبیعت و پدیده های طبیعی برمبنای آیات قرآن [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-112]
ع
-
عبدالهی، محمدجواد
نسبت مکاتب سنتی و مدارس نوین در استقرار نظم جدید آموزشی در ایران: 1276 تا 1280ش [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 11-29]
-
عصارزادگان، نرگس
مروری بر آثار قاسمعلی قائنی ریاضیدان و منجم سدۀ یازدهم هجری و بررسی محتوای رسالههای اسطرلاب او [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
ف
-
فلاحی، اسدالله
نسبت قضایای خارجیه و شخصیه: تاریخ یک اشتباه [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 23-52]
ک
-
کاظمی، مرضیه
شناخت طلق در آثار دورۀ اسلامی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 1-9]
-
کافی، مجید
ماهیت پیوستاری علوم [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 51-75]
-
کاوسی رحیم، علی
آیا فرمول شیمیایی آب به صورت HO «غلط» بود؟ [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
م
-
معینی، نرگس
نسبت مکاتب سنتی و مدارس نوین در استقرار نظم جدید آموزشی در ایران: 1276 تا 1280ش [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 11-29]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد